Sziasztok!

Tudjuk, rég írtunk, de nagyon sűrű volt az élet mostanában a suliban! Most a vizsgaidőszak végére kezdenek elcsitulni a dolgok, úgyhogy újra jelentkezünk!

Arra gondoltunk, hogy készítünk nektek pro és kontra érveket arról, hogy miért érdemes diákszámlát nyitni. Hogy ne mindig csak a mi véleményünket halljátok, megkértünk pár csoporttársat, ismerőst, hogy segítsenek nekünk az érvek és ellenérvek összegyűjtésében. A vélemények összegyűjtése közben az ismerősök történetein nagyon jól szórakoztunk, szóval azt hiszem fogunk még ilyen kis „közvélemény-kutatást” készíteni! :)

Réka (21, BME):

Pro: Tavaly nyitottam meg a diákszámlámat, mert kellett az egyetemi beiratkozáshoz. Azt gondoltam, pénzbe fog kerülni a számlanyitás, és órákat elvesz az életemből, és elég pozitív volt, amikor kiderült, hogy nem így van. Ráadásul, amikor számlát nyitottam, még 2 000 Ft-ot is kaptam a számlámra, ami rögtön jó helyre került :-)

Kontra: Bevallom, elég trehány vagyok, készpénzt is csak kis mennyiségben hordok magamnál. Egyszer elhagytam a tárcámat a bankkártyámmal együtt, és teljesen bepánikoltam, hogy most mi lesz… Ez egy kicsit megviselte az idegeimet, de végül meglett a tárcám és a bankkártyám is.”

Biztos, ami biztos, azért felvilágosítottuk Rékát, hogy ilyen esetekben le lehet tiltani a kártyát, és csomó olyan biztonsági intézkedés van, ami megnehezíti a kártyával való visszaélést (pl.: limit beállítása, stb.)

Ákos (20, BGF):

Pro: Viszonylag hamar csináltattam diákszámlát, mert erre kaptam zsebpénzt a külföldön élő nagybátyámtól (az egyéb nagybácsis sztoriktól most megkímélünk titeket :D – a szerk.) és jó volt, hogy már otthonosan mozogtam a pénzügyekben, mikor az egyetem első hetén közölték velünk, hogy mit hova kell utalni. Volt olyan csoporttársam is, aki nem nagyon tudta, hogy miről van szó.
Kontra: Hát… talán az, hogy bulikban nem tudok ész nélkül költekezni. Bár ennek másnap mindig nagyon örülök! J

Csilla (21, BKF):

Pro: Nem nagyon tudok figyelni a cuccaimra, és többször lopták már el dolgaimat. Kártyával némiképp nyugodtabb vagyok, mert a készpénz ilyenkor mindig eltűnik, de a kártya már került vissza hozzám, ráadásul letiltható.
Kontra: Még egy dolog, amivel foglalkozni kell. Ez a felnőtté válás már csak ilyen!

Reméljük hasznosak voltak ezek a kis vélemények! Nektek is van pro vagy kontra a tarsolyotokban? Kommentben várjuk őket! :)

Hamarosan újra jelentkezünk, puszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://diakszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr103570768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása