Szandi89 2011.07.21. 21:44

AXA Telebank

 Ave Drágáim!

Újabb nap, újabb telefonos ügyfélszolgálati hívás. Remélem, tudjátok, hogy ezért a telefonszámláért bizony tartozni fogtok nekem egy-két sörrel. :-D Előtte azért megjegyezném, hogy bepasiztam :-P Szőke herceg, kék szemmel és fehér lovon…helyett, barna szemű és barna hajú, valamint kék BKV busszal jár :-D Talán majd még később mesélek, bár ez nem személyes blog… Banki ügyekben ma az AXA Bank került sorra, ahol hét idegőrlő percig kellett hallgatnom a jelenlegi akciós THM-eket és a frankhitelesek támogatási lehetőségeit, amik valljuk be, momentán nem érdekeltek.

A kellemes reklám-tortúra után eljutottam a főmenübe, ahonnan még körülbelül további három perc alatt egy ügyintézőt is sikerült kapcsoltatnom. Nos, vele semmi problémám nem volt, a diákszámlás kérdésemre válaszolva minden korrektül és pontosan válaszolt, teljesen elfogadható stílusban. Egy normális, a munkáját felelősségteljesen végző nő érzését keltette bennem, ami jó, de sajnos ez sem tudta velem feledtetni azt a 7 percnyi felesleges információt, amit az automatától kaptam a főmenüben. Én megértem, hogy most a frankhitelek és az akciók az elsődleges kérdések a bank életében, és biztos vagyok benne, hogy rengeteg embert ezek az információk érdekelnek, de ezt el lehetett volna helyezni egy menüponttal beljebb is, hogy annak ne kelljen végighallgatnia, akit nem érint. Mindent összevetve, teljesen megfelelő minőségű és az elvárt szintet hozó szolgáltatásnak tartom az AXA telefonos ügyfélszolgálatát, csak az a sok reklám ne lenne az elején…

A bejegyzés trackback címe:

https://diakszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr223137420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása