2011.08.23. 22:30
Unicredit Telebank
Sziasztok!
Remélem, még nem unjátok a telebankos banánt, mert megint kis ügyfélszolgálatos riport következik. :-) Most az Unicredit a soros, ahol 3 almenün át lehet eljutni addig a pontig, hogy egy emberrel is beszélhessünk, ez a művelet körülbelül 3 percet fog elvenni az életünkből. Én egy igen részletekbe menő, már-már oktató jellegű munkatársat fogtam ki, aki kicsit unottan ugyan, de első kérésemre elmondott mindent amit csak tudni lehet, vagy tudni érdemes bármilyen diákszámla jellegű szolgáltatásról. Mondanom sem kell, a fele sem ragadt meg. :-D Mindenesetre igen pozitívnak tartom, hogy ennyire részletekbe menő és kimerítő tájékoztatást kaptam, ezt bizony így kell elmondani egy a pénzügyekhez nem értő ügyfélnek. Összegezve ez is egy kimerítő de hasznos beszélgetés volt, remélem ti is tanultok valamit a kis telebankos tapasztalatomból. :-) Azt még el kell mondanom, hogy merjétek bátran felhívni a bankokat, az esetek legnagyobb részében igen kedves és segítőkész emberek ülnek a vonal túlsó végén. Ha nem is elsőre, de kis kérdezősködés hatására biztosan megkaptok minden szükséges információt, teljesen érthetően, sőt kimerítő mélységekben :-)
U.i: Tudjátok, nincs olyan, hogy rossz kérdés, szóval elő a mobilokkal, vagy írjatok nekem kommentben és én vagy valamelyik másik kommentelő válaszolunk is! :-)
Szólj hozzá!
Címkék: bankolás unicredit diákszámla telebank
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek