Szandi89 2011.08.19. 16:47

Volksbank Telebank

Halihó fiatalság!

Ma kiültem a kertbe egy telefon társaságában, találjátok ki mit csináltam? :D Pontosan, banki telefonos ügyfélszolgálatokat hívogattam. :-D Egészen konkrétan a Volksbankét, ahol körülbelül két perc navigálás után egy igen bársonyos baritonhoz kerültem. Ez a bársonyos bariton bizony elég csendes volt, pedig szívesen hallgattam volna. A kérésemre csakis alapvető infókat adott, és a kérdezősködés hatására is inkább a személyes találkozást, a konkrét tanácsadóval egyeztetést sürgette. Ez csak a magánvéleményem, de nem hiszem, hogy egy diákszámlához rögtön pénzügyi tanácsadóra lenne szükségem, meg különben sem tudnám kifizetni az ilyesmit. Na mindegy, visszatérve a telefonhoz, szerintem nem igazán volt kedve dolgozni emberünknek, azért ajánlgatta ennyire a személyes ügyintézést. Bár ha már úgyis felhívtam végül is mindegy, nem? :-D Nálatok akad valami érdekes sztori? J

A bejegyzés trackback címe:

https://diakszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr83155832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása